FANDOM

Liandri

Warfare - (ang. działania wojenne) tryb gry w Unreal Tournament 3, nastawiony na kooperację i umiejętność prowadzenia szybkich ataków. Mapy są o wiele większe niż w Deathmatchu, więc do dyspozycji graczy oddano pojazdy. Następca trybu Onslaught z UT2004, na którym został bezpośrednio oparty z widocznym postępem technologicznym.

ZasadyEdytuj

Obie drużyny posiadają po jednym reaktorze (power core). Na mapie znajdują się też pola pod budowę stacji energetycznych (power nodes). Zadaniem graczy jest przejmować pola i budować na nich stacje oznaczone własnym kolorem. Budowa jest możliwa tylko na polach połączonych z już postawionymi stacjami. Dodatkiem wyróżniającym Warfare od swojego poprzednika z UT2004 jest obecność na mapach stacji kul energetycznych (Orb). Na większości map każda z drużyn posiada na starcie jedną taką i niemożliwą do przejęcia przez przeciwnika stację w swojej bazie. Kolejne kule można zdobywać wraz z przejmowanymi power cores. Kule Orb pozwalają na bezpośrednie oznaczenie własnym kolorem stacji power core, bez konieczności użycia Link Guna do budowy. Gracz będący aktualnie w posiadaniu kuli jest widoczny dla wszystkich pozostałych zawodników na radarze-mapie umieszczonej standardowo w prawej części HUDa. Aby wygrać, należy wybudować sieć stacji energetycznych sięgających wrogiego reaktora i tenże reaktor zniszczyć.

Aby walka nie trwała wieczność, czas gry jest odmierzany przez stoper. Gdy dojdzie on do zera, energii reaktorów zacznie ubywać. Szybkość utraty energii jest uzależniona od liczby stacji opanowanych przez drużynę - im więcej, tym wolniej. Po każdej rundzie wygrana drużyna dostaje dwa punkty, jeśli zwyciężyła przed czasem lub jeden punkt za wygraną po czasie.

Zobacz teżEdytuj

Wiki To jest tylko zalążek artykułu. Przyszykuj sobie uprzednio Flaka na ewentualny napad przy pracy.

Tryby gry w serii Unreal

Deathmatch

Pochodne Deathmatch: DuelLast Man StandingBetrayalDarkmatchKing of the HillInstagib

Drużynowe: Team DeathmatchCapture the FlagVehicle Capture the FlagDominationDouble DominationBombing RunAssaultOnslaughtWarfareGreed