FANDOM

Liandri

Sjoerd "Hourences" De Jong (ur.1984) - belgijsko-holenderski mapper i artysta-grafik, posiadacz wieloletniego stażu w wykorzystywaniu Unreal Engine. Obecnie pracuje nad różnorakimi komercyjnymi produkcjami wykorzystującymi ten silnik. Wśród tytułów, w których możemy podziwiać prace Hourencesa, znajdziemy m.in. Unreal Tournament 2004, także z ECE, WarPath, Shellshock nam 67, Killzone, Unreal Tournament 3, Gears of War, Huxley oraz The Chronicles of Spellborn. Jest autorem dwóch najczęściej granych poprzez sieć Internet map w UT2004 - DM-Rankin oraz ONS-Torlan. Członek Team Phalanx.

Wykorzystując swoją olbrzymią wiedzę na temat działania gier komputerowych, ich podstawowych elementów i oskryptowania, w roku 2006 napisał książkę The Hows and Whys of Level Design, poświęconą w całości wykorzystaniu narzędzi edycyjnych. Rok później wydana została druga książka Hourencesa - The Hows and Whys of the Games Industry, przedstawiająca proces produkcji gier komputerowych.

Linki zewnętrzne Edytuj

Wiki To jest tylko zalążek artykułu. Przyszykuj sobie uprzednio Flaka na ewentualny napad przy pracy.