FANDOM

Rocket Launcher (ang. Wyrzutnia Rakiet) popularnie zwana RL-ką jest bronią przeznaczoną głównie do walk w zwarciu. Istnienie stosunkowo dużego Splash Damage, pozwala na łatwe zadawanie obrażeń przeciwnikom będącym w ruchu. Najbardziej widowiskowymi fragami przy użyciu RL są tzw. air-RL, a więc pozbawienie życia wroga będącego w powietrzu. Przytrzymując przez pewien czas celownik RL na przeciwniku, możliwe jest wystrzelenie samonaprowadzających się rakiet. Pamiętaj jednak, że uniknięcie takiego ataku zwykle nie stanowi dużego wyzwania. Obecna od początku w serii.

UnrealEdytuj

Eightball Launcher
Eightball-unr.jpg
Primary fire:
Typ Wybuchowa
Damage -85 HP
Fire rate 1,2 strz./sek.
Secondary fire:
Typ Post./wybuchowa
Damage -100 HP
Fire rate 1,2 strz./sek.
{{{spec}}}:
Amunicja:
Weapon pick-up 6
Ammo pick-up 12
Maksymalna 48
Broń

Pełna nazwa Rocket Launchera z Unreala brzmi Eightball Launcher i pochodzi od nazwy amunicji do tejże broni - Eightball rockets.

Primary fire
Umożliwia załadowanie do sześciu pojedynczych Eightball rockets oraz ich wystrzał na dwa sposoby, jeśli będziemy naciskać w trakcie trwania załadunku klawisz secondary fire. Pierwszy - w linii prostej, drugi - jako spirala.
Secondary fire
Umożliwia załadowanie do sześciu pojedynczych rakiet w roli granatów. Rakiety wybuchną w chwili kontaktu z przeciwnikiem lub po pewnym czasie od wystrzału.

Return to Na PaliEdytuj

Wiki To jest sekcja artykułu. Spróbuj ją rozwinąć.

Unreal 2Edytuj

Unreal TournamentEdytuj

Rocket Launcher
Rocketlauncher-ut.jpg
Primary fire:
Typ Wybuchowa
Damage -112 HP
Fire rate 1,2 strz./sek.
Secondary fire:
Typ Post./wybuchowa
Damage -120 HP
Fire rate 1,2 strz./sek.
{{{spec}}}:
Zasięg działania 220uu
Amunicja:
Weapon pick-up 6
Ammo pick-up 12
Maksymalna 48
Broń
Primary fire
Wystrzeliwuje wolne, lecz śmiercionośne rakiety w liczbie od jednej do sześciu jednocześnie. Jeśli naciśniemy w trakcie załadunku klawisz secondary fire, rakiety polecą ściśle w spirali, standardowo wystrzeliwane są w linii prostej.
Secondary fire
W tym trybie rakiety zostają zamienione na granaty - również w liczbie od jednego do sześciu jednocześnie. Standardowo lecą w różnych kierunkach, jeśli w trakcie załadunku wciśniemy jeden raz klawisz secondary fire, uzyskamy bardziej skupione ze sobą granaty.
Polska nazwa
Wyrzutnia Rakiet
Polski opis z gry

UT2003/UT2004Edytuj

Rocket Launcher
Rocketlauncher-2004.jpg
Primary fire:
Typ Wybuchowa
Damage -90 HP
Fire rate 0,91/0,82(UT2003) strz./sek.
Secondary fire:
Typ Wybuchowa
Damage -270 max HP
Fire rate 0,86 strz./sek.
{{{spec}}}:
Amunicja:
Weapon pick-up 12
Ammo pick-up 9
Maksymalna 30
Broń
Primary fire
Wystrzeliwuje pojedynczą rakietę.
Secondary fire
Pozwala na atak z jednoczesnym użyciem od jednej do trzech rakiet, standardowo lecących w linii prostej. Jeśli w trakcie załadunku wciśniemy jeden raz klawisz primary fire, uzyskamy skupione i wirujące rakiety.
Polski opis z gry

Trójlufowa wyrzutnia rakiet Trident jest wyjątkowo popularna wśród zawodników, którzy lubią więcej huku za tą samą kasę. Układ obracających się luf ładowanych odtylcowo pozwala na strzelanie z jednej, dwóch lub wszystkich naraz, pozwalających posłać do celu aż trzy niekierowane rakiety. Głowice rakiet zostały tak zaprojektowane, aby uzyskać możliwie największą siłę wybuchu zarówno w miejscu trafienia, jak i wokół niego.

Unreal Tournament 3Edytuj

Rocket Launcher
UT3-rocket.png
Primary fire:
Typ Wybuchowa
Damage -100 HP
Fire rate 0,91 strz./sek.
Secondary fire:
Typ Wybuchowa
Damage -300 max HP
Fire rate 0,88 + 0,36 strz./sek.
Atak specjalny Granaty
Granaty:
Damage -300 max HP
Amunicja:
Weapon pick-up 9
Ammo pick-up 9
Weapon locker 18
Maksymalna 30
Broń
Primary fire
Pojedyncza rakieta.
Secondary fire
Ładowanie od jednej do trzech rakiet jednocześnie, także jako grantów.
Polski opis z gry
Co roku więcej ludzi ginie zabitych przypadkiem z trójkomorowej wyrzutni rakiet firmy Trident niż w wyniku wypadków samochodowych i sportów ekstremalnych razem wziętych. Promień eksplozji standardowego pocisku jest zaskakująco duży, więc nieostrożny strzał w pobliską ścianę lub przeciwnika może okazać się śmiertelny również dla strzelającego. Alternatywny strzał gwałtownie zwiększa efekt, ponieważ odpala do trzech rakiet naraz, rozproszonych, skupionych lub lecących łukiem, jak granaty. Pomimo ponurych statystyk weterani wciąż uważają tę wyrzutnię za najlepszy sprzęt do wysadzania celów.