Impact Hammer popularnie zwany Młotkiem jest bronią pojawiającą się w Unreal Tournament oraz Unreal Tournament 3 o wielorakim zastosowaniu. Dostępna jest dla każdego zawodnika od razu po respawnie. Młotek jest bronią typowo defensywną, dlatego bywa najczęściej używany do pilnowania ważnych strategicznie miejsc. Jego drugim podstawowym zastosowaniem jest wykonywanie wyższych (boostowanych) skoków, by szybciej, lecz ze stratą HP, dostać się do ważnych miejsc. Z tego względu bywa często wykorzystywany do trickjumpingu. Tryb primary pozwala na załadowanie Młotka. Dotknięcie nim innego gracza powoduje automatyczne trafienie.

Unreal TournamentEdytuj

Impact Hammer
UT-mlotek.jpg
Primary fire:
Typ Melee
Damage -135 max HP
Czas załadowania 2 sek.
Secondary fire:
Typ Melee
Damage -30 HP
Fire rate 1,35 strz./sek.
{{{spec}}}:
Zasięg działania 90uu (primary), 60uu (auto-atak), 180uu (secondary)
Amunicja:
Broń
Primary fire
Aby zadać uszkodzenia przeciwnikowi, podejdź w miarę blisko, broń automatycznie wyzwoli skumulowaną energię.
Secondary fire
Pozwala na szybkie atakowanie przeciwników z bardzo bliskiej odległości oraz umożliwia odbijanie rakiet z Rocket Launchera.
Trickjumping
Wyceluj w ziemię. Jednocześnie puszczając przycisk myszy i klawisz odpowiedzialny za skok, uzyskasz o wiele wyższą wysokość. Podobnie możesz boostować dodge, a w UT3 także wall jump'y.
Polska nazwa
Młot udarowy
Polski opis z gry

Wiki To jest sekcja artykułu. Spróbuj ją rozwinąć.

Unreal Tournament 3Edytuj

Impact Hammer
UT3-mlotek.jpg
Primary fire:
Typ Melee
Damage -140 max HP
Fire rate 1 strz./sek.
Czas załadowania 2,27 sek.
Secondary fire:
Typ EMP
Damage -150 max (tylko pojazdy) HP
Fire rate 1 strz./sek.
Czas załadowania 2,27 sek.
{{{spec}}}:
Zasięg działania 110uu
Amunicja:
Broń
Primary fire
Aby zadać uszkodzenia przeciwnikowi, podejdź w miarę blisko, broń automatycznie wyzwoli skumulowaną energię.
Secondary fire
Tryb EMP. Umożliwia odebranie przeciwnikowi wszystkich posiadanych power-upów. Piechota może wykorzystywać go także do niszczenia wrogich pojazdów (do 150 punktów damage).
Polska nazwa
Młot udarowy
Polski opis z gry
Młot udarowy, zaprojektowany do prac górniczych, skupia olbrzymie ciśnienie na niewielkiej powierzchni. Cios i wywołana nim fala uderzeniowa kruszy skałę i znacznie ułatwia wydobycie rudy. Wojsko R.N.Z. zainteresowało się tym produktem po kilku wypadkach, które udowodniły dewastujący wpływ ciosu młotem na ciało ludzkie. Aby zwiększyć skuteczność młota przeciwko opancerzonym pojazdom dodano alternatywny tryb, uwalniający potężny impuls elektromagnetyczny (EMP). EMP całkowicie niszczy wszelką elektronikę, błyskawicznie doprowadzając do awarii pojazdu. Testy polowe udowodniły, że EMP reaguje również z dopalaczami piechoty, negując ich efekt i umożliwiając odzyskanie pola bitwy.

Zobacz takżeEdytuj