FANDOM

Liandri

Flak Cannon popularnie zwany Flakiem jest bronią zaprojektowaną specjalnie do walk w zwarciu. Używana również na dalekie dystanse ze względu na swój charakter dużego rozrzutu, by stopniowo "zdejmować" HP. Powszechne stosowanie takiej metody użycia Flak Cannona bywa określane jako spam. Tryb primary powoduje wystrzał kilku szrapneli, które mogą odbijać się maksymalnie od dwóch ścian. Tryb secondary umożliwia zaś wystrzelenie lecącej po paraboli bomby, która po kontakcie ze skinem zawodnika, bądź powierzchnią stałą, wybucha, siekąc kilkoma szrapnelami wokół. Obecny w serii od początku.

UnrealEdytuj

Wiki To jest sekcja artykułu. Spróbuj ją rozwinąć.

Unreal TournamentEdytuj

Flak Cannon
Flakcannon-ut.jpg
Primary fire:
Typ Postępowa
Damage -24-192 HP
Fire rate 1,4 strz./sek.
Secondary fire:
Typ Wybuchowa
Damage -225 max HP
Fire rate 1,1 strz./sek.
{{{spec}}}:
Amunicja:
Weapon pick-up 10
Ammo pick-up 10
Maksymalna 50
Broń
Primary fire
Wystrzeliwuje rozżarzone kawałki metalowych odpadów. (Łącznie 8 szrapneli, z których każdy zadaje po 24 punkty obrażeń.) Tryb ten charakteryzuje się bardzo dużym rozrzutem, dlatego najlepiej sprawdza się w walkach w zwarciu.
Secondary fire
Umożliwia atak z użyciem szybkiego grantu, który porusza się po wysokiej paraboli i w chwili trafienia uwalnia 5 dodatkowych szrapneli, pozwalających na zadanie dodatkowych obrażeń celom. Maksymalne obrażenia można obliczyć ze wzoru: 105 - pierwsze trafienie + 5 szrapneli razy 24 damage każdy = -225 do HP max.
Polska nazwa
Flak
Polski opis z gry

UT2003/UT2004Edytuj

Flak Cannon
Flakcannon-2003.jpg
Primary fire:
Typ Postępowa
Damage -13x9 HP
Fire rate 0,81/0,77(UT2003) strz./sek.
Secondary fire:
Typ Wybuchowa
Damage -90-168 HP
Fire rate 1,01/0,91(UT2003) strz./sek.
{{{spec}}}:
Amunicja:
Weapon pick-up 15
Ammo pick-up 10
Maksymalna 35/50(UT2003)
Broń
Primary fire
Białe, gorące kawałki metalu wystrzeliwane są na modłę klasycznej broni typu shotgun. W odniesieniu do poprzednika z Unreal Tournament, lecące pociski dodatkowo pozostawiają za sobą żółte ścieżki. Tym samym stały się lepiej widoczne dla zawodników.
Secondary fire
Granat wypełniony szrapnelami, udekorowany słynną żółtą, uśmiechniętą buzią. Przy detonacji szrapnele sieką wokół, dzięki czemu mając trochę szczęścia można zabić przeciwnika mającego 100 punktów HP, mimo że samo trafienie zabiera tylko 90 max.
Różnice pomiędzy UT2003 a UT2004
Flak Cannon z UT2003 jest praktycznie identyczny z tym z UT2004 z pewnymi zastrzeżeniami. Po pierwsze model z 2003 roku wystrzeliwuje pociski po nieco większym łuku. Po drugie strzela nieco szybciej niż model z 2004 roku i może pomieścić o 20 sztuk amunicji więcej.
Polska nazwa
Flak
Polski opis z gry

Unreal Tournament 3Edytuj

Flak Cannon
UT3-flakcannon.png
Primary fire:
Typ Postępowa
Damage -~184 max
pojazdy -~147 max
HP
Fire rate 1 strz./sek.
Rozrzut 5.7°
Secondary fire:
Typ Wybuchowa
Damage -100-190 HP
Fire rate 1 strz./sek.
{{{spec}}}:
Amunicja:
Weapon pick-up 10
Ammo pick-up 10 (wersje 1.0-1.3)
8 (od v.2.0)
Maksymalna 30
Broń
Primary fire
Atak rozżarzonymi kawałkami metalu. W odniesieniu do poprzednika z Unreal Tournament, lecące pociski dodatkowo pozostawiają za sobą żółto-czerwone ścieżki. Tym samym stały się lepiej widoczne dla zawodników.
Secondary fire
Po trafieniu siecze wokół uwolnionymi z ładunku bomby szrapnelami, umożliwiając zadanie dodatkowych obrażeń. Tryb wciąż pozostaje bez zmian.
Polska nazwa
Flak
Polski opis z gry
Oddział technologii defensywnych firmy Trident wciąż ulepsza Flaka. Nowo wypuszczona wersja Mk4 "Rozjemca", wbrew nazwie, pozostaje zakazana w większości stref walki ze względu na wysoki poziom okaleczeń i strat w ludności cywilnej. Stanowi ona jednak doskonały wybór w przypadku niekonwencjonalnych walk na terenie zabudowanym. Strzał detonuje pocisk w komorze, co skutkuje wystrzeleniem odłamków bezpośrednio z lufy, ale grozi ogłuszeniem strzelającego. Działo strzela również lecącymi po paraboli pociskami, które eksplodują po uderzeniu, zasypując odłamkami teren o niebezpiecznie i nieprzewidywalnie dużym promieniu.