FANDOM

Domination (DOM) - (ang. Dominacja) drużynowy tryb gry obecny w grze Unreal Tournament. Jego następcą w dwóch kolejnych częściach serii Unreal Tournament (UT2003 oraz UT2004) jest Double Domination.

Zasady Edytuj

Rozgrywka ma miejsce pomiędzy dwiema drużynami (niebiescy i czerwoni). By ułatwić rozpoznanie, skin graczy został pomalowany zgodnie z kolorem drużyny. Na mapie umieszczone są min. 3 punkty kontroli oznakowane symbolem X i posiadające własną, unikalną nazwę. Aby objąć kontrolę nad punktem należy przejść przez jego respawn point. Za każde pięć sekund kontroli nad jednym punktem drużyna otrzymuje 1 duży punkt na swoje konto. Standardowo mecze DOM rozgrywane są pomiędzy dwoma zespołami, jednak istnieje możliwość rozegrania meczu pomiędzy trzema, a nawet czterema drużynami na zasadach identycznych, jak w Team Deathmatch.

UT3 Domination Edytuj

Fanowski mod został wykonany przez UT3DOM Team / Team Domination i wprowadza do Unreal Tournament 3 możliwość rozegrania starych trybów z Domination w nazwie aż do 4 drużyn na mapie. Dodatkowo można zagrać w nowe tryby Vehicular Double Domination oraz Vehicle Domination z udziałem pojazdów. UT3Dom pozwala także na grę w tryb Team Deathmatch w 3 lub 4 drużyny jednocześnie.[1]

Przypisy Edytuj

  1. Oficjalna strona moda UT3Dom
Tryby gry w serii Unreal

Deathmatch

Pochodne Deathmatch: DuelLast Man StandingBetrayalDarkmatchKing of the HillInstagib

Drużynowe: Team DeathmatchCapture the FlagVehicle Capture the FlagDominationDouble DominationBombing RunAssaultOnslaughtWarfareGreed