FANDOM

Bombing Run (BR) - drużynowy tryb gry wzorowany na futbolu amerykańskim, obecny w grach UT2003 oraz UT2004. W grze Unreal Tournament 3 dostępny do pobrania wyłącznie jako fanowski mod[1].

Zasady Edytuj

Rozgrywka ma miejsce pomiędzy dwiema drużynami (niebiescy i czerwoni). By ułatwić rozpoznanie, skin graczy został pomalowany zgodnie z kolorem drużyny. Mapy trybu BR, podobnie jak w trybie CTF, zwykle cechują się symetrią osiową z wyraźnym rozgraniczeniem baz obu zespołów. W centralnym miejscu planszy znajduje się respawn point bomby, wokół której toczy się istota trybu. Aby zdobyć punkty należy wstrzelić, bądź wskoczyć z bombą do bramki drużyny przeciwnej. Za wstrzelenie zespół otrzymuje 3 punkty, a za wskoczenie do bramki - 7. Wskoczenie do bramki własnego zespołu naliczane jest jako suicide. Gracz aktualnie przenoszący bombę nie może strzelać z posiadanych broni, jego HP przy każdej stracie odnawia się do 100 punktów, a dla lepszej widoczności model jest otoczony otoczką zgodną z kolorem drużyny. Istnieje możliwość "podawania" bomby między członkami zespołu dzięki urządzeniu Ball Launcher. Rezultat fragów zdobytych/straconych ma znaczenie tylko w momencie, gdy nie ma włączonej opcji dogrywki - Overtime, a stosunek punktowy po upływie limitu czasowego jest remisowy. Standardowo każdy gracz BR wyposażony jest w Translocator. Po zdobyciu punktów za detonację bomby, po 5 sekundach następuje automatyczny respawn wszystkich graczy i samej bomby. Istnieje także możliwość podglądu drogi do własnej, bądź przeciwnej bazy, przez naciśnięcie domyślnie klawiszy N i M.

Zobacz także Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. UT3 Bombing Run Beta 1.0
Tryby gry w serii Unreal

Deathmatch

Pochodne Deathmatch: DuelLast Man StandingBetrayalDarkmatchKing of the HillInstagib

Drużynowe: Team DeathmatchCapture the FlagVehicle Capture the FlagDominationDouble DominationBombing RunAssaultOnslaughtWarfareGreed