FANDOM

Bio Rifle (także GES Bio Rifle - Green Exploding Shit) popularnie zwany Glutownicą, Glutem jest bronią obecną w serii Unreal od początku. Mimo wielu głosów o jej zbędności, spekulacjach o nie pojawieniu się w Unreal Tournament 3, bywa powszechnie stosowana w walkach na każdy dystans. Tryb primary umożliwia szybkie zasypywanie dużego obszaru pojedynczymi fragmentami toksycznej mazi. Tryb secondary pozwala na skumulowanie takich ładunków od 1 do 10. W UT3 trafienie skumulowanym ładunkiem w przeciwnika powoduje, że nie ginie on natychmiast, lecz dopiero po kilku sekundowym okresie ciągłego ubywania HP. Dzięki temu zawodnik ma szansę na chwilowe pozostanie w walce. Ze względu na swój charakter Bio Rifle bywa nazywana bronią spamerską.

UnrealEdytuj

Wiki To jest sekcja artykułu. Spróbuj ją rozwinąć.

Unreal TournamentEdytuj

Bio Rifle
Biorifle-ut.jpg
Primary fire:
Typ Punktowa
Damage -60 HP
Fire rate 3,84 strz./sek.
Secondary fire:
Typ Punktowa
Damage -482 max HP
Czas załadowania 4,1 sek.
{{{spec}}}:
Zasięg działania 150-250uu max
Amunicja:
Weapon pick-up 25
Ammo pick-up 25
Maksymalna 100
Broń
Primary fire
Tryb pozwala na szybkie zasypywanie obszaru pojedynczymi kulami odpadów Tarydium.
Secondary fire
Pozwala na załadowanie maksymalnie do 10 pojedynczych kul i scalenie ich w jedną dużą kulę. Jeśli duża kula zostanie wystrzelona w jakąkolwiek powierzchnię stałą, rozszczepi się na kilka mniejszych. Kule wybuchają przy kontakcie z modelem zawodników lub broniami wybuchowymi (RL, Flak Cannon). Pozostawione, wybuchają po kilku sekundach. Już 7 siedem załadowanych kul wystarczy do sfragowania w pełni naładowanego gracza (199 HP i 150 AP).
Polska nazwa
Karabin biologiczny
Polski opis z gry

UT2003/UT2004Edytuj

Unreal Tournament 3Edytuj

Bio Rifle
UT3-biorifle.png
Primary fire:
Typ Punktowa
Damage -21 HP
Fire rate 3,1 strz./sek.
Secondary fire:
Typ Punktowa
Damage -210 max HP
Czas załadowania 3,1 sek.
{{{spec}}}:
Amunicja:
Weapon pick-up 25
Ammo pick-up 20
Weapon locker 50
Maksymalna 50
Broń
Primary fire
Secondary fire
Pozwala na załadowanie maksymalnie do 10 pojedynczych kul i scalenie ich w jedną dużą kulę. Załadowana kula jest wyraźnie widoczna dla wszystkich graczy z przodu lufy Bio Rifle zawodnika. Jeśli duża kula zostanie wystrzelona w jakąkolwiek powierzchnię stałą, rozszczepi się na kilka mniejszych. W chwili trafienia załadowaną kulą, następuje powolne zadawanie obrażeń aż do wyczerpania lub śmierci zawodnika. W pierwszym przypadku ostatnia pozostała amunicja wybucha, raniąc wszystkich wokół.
Polska nazwa
Karabin biologiczny
Polski opis z gry
Karabin biologiczny GES przekształca tarydium z postaci skrystalizowanej w mutagenny szlam. Może on rozpylać toksyny na dużym obszarze lub wystrzelić pojedynczy ładunek o różnej, ale zazwyczaj śmiercionośnej zawartości. W prostych słowach oznacza to tyle, że Karabin biologiczny może zalać teren niewielkimi kroplami szlamu, albo wystrzelić większą kulę w konkretny cel. Pokrywanie terenu dywanem toksycznych min czyni z karabinu biologicznego niezwykle efektywną broń defensywną.